Huzeyfeem 3 buçuk ay önce sezeryanla doğum yaptım lohusaliktan Sonra1 kere adet gördüm. 2 gündür inanılmaz bi ağrı kasiklarimda,dün doğum suyu gibi su geldi,bugün de orta büyüklükte et parçası. Bilgisi olan var mı ?
Balkizlarim Huzeyfeem üstte kalsın caniiim sezeryan oldum ama böyle bir şey yaşamadım geçmis olsun 🙏♥️