Evde biraz azalttik ama dışarı çıkınca ne yürüyor nede bebek arabasında duruyor. 20 dakikalık yolda bir kez indiremedim kucağımdan. İndirip elinden tutayım yürüsün diyorum yok. Kucak diye ağlıyor 🤦🏻♀️ Bebek arabasını geçtim nasıl alışacak dışarıda yürümeye lütfen bir tavsiye