Arhim biz yaşadık canım ilk ateş belirtisiyle başlıyor 39 dereceye kadar çıkıyor sonra bizde götürdük tahlil yaptılar birşey çıkmadı 6. Ay hastalığı dediler ateş bitince şey döküntü başlıyor böyle Kırmızı Kırmızı döküntüler sonra dan kendiliğinden yok oluyor öyle bir hastalık