Burcu2- Bir buçuk aylık bebegim var hiç kundak yapamadım elleri serbest uyuyor hep her defasında sıçrıyor korkarak uyanıyor hatıra geceden beri çığlık atarak aglıyor öyle uyanıyor sizce neden korkar bi bebek
Arasannesi Burcu2- o dönem bebeklerde hep oluyor o refleks.benım bebegım de kundak yaptırmazdı yaptıgımda ellerını oynatamadıgında uyanırdı oyuzden hıc yapamadım.zamanla geçiyor sıcramaları
Zumra_ Burcu2- benim 4 aylık kızım hala aynı sıçrama devam ediyor hemen geçecek gibide değil omuzlarına kadar örtün üşüyorsa ondan da sıçrıyor benimki