EgEmir ben 3 doktora sordum bebeği etkilemez dediler. Doğum sonrası tiroit dendi kendiliğinden 1 sene içinde düzelecek dedi Prof. O yüzden sadece 1 ay kullandım ve bıraktım ilacı. Sonrasında hipotiroide çevirebilir dedi. çok düşüktü önceden, biraz yükselmiş tsh değerim şimdi üst sınırda ama dengelenir mi ilerde bilmiyorum. Bekliyoruz. ilaç kullanmıyorum şimdi