Kızlar 1 ay 26 günlük bebeğim var ve doğduğundan beri sütüm az olduğu için mama desteği alıyor. Göğüs pompası kullanmanın sütü artırdığını öğrendim. Kullananlar yazabilir mi. Etki oluyor mu? Eşim bugün lansinohunkini almış henüz kullanmadım düzenli sağım nasıl yapıp nasıl sütünüzü muhafaza ediyorsunuz?