Nnn Bebeğimin sol ayağı içe doğru dönük hastaneden çıkarken kimse hiç bir şey söylemedi ve sonra babası fark etti tekrar gittiğimizde önemli bir şey olsa söylerlerdi siz yine de ortopediye gidin dendi. Bayram girince araya doktor bulamadık, dün başka bir hastaneden randevu alıp gittik doktor 12 kere alçı artı ameliyat olması gerekiyor dedi😭 ayni zamanda kalça çıkıklığı da olabiliyormuş bu içe dönük ayak hastalığı ile 😔 yaşayan var mı nasıl bir yol izlediniz 10 günde bir alçı yapalım diyor doktor ama para İçin de olayı felaketleştiryor mu diye düşünmüyor değilim
Ftmablmr Nnn canım iyi bir dr araştırın ona götürün bana abartmış gibi geldi hiç etrafım da duymadım Allah şifa versin inşaallah sıkma canını
Kukuli00 NaimeYilmaz merhaba Naime hanım zeytinyağ ile masajı nasıl yapıyordunuz anlatırmısınız benim bebeğimdede içe dönüklük var biraz masaj nasıl yapabilirim
NaimeYilmaz Kukuli00 günde 5 kere masaj yapıyorduk. 6-7 kere ters yöne doğruydu sanırım. Doktorun gösterdiği şekilde yaptık. 3 sene geçtiği için çok emin olamıyorum. :)