Circassian_ Merhaba anneler💖 9 aylık bebegımızle 2-3 gunluk kar tatılıne cıkmayı dusunuyoruz. Daha once cıkan varsa yanımda ne goturmem gerek, yemek ısını nasıl hallettınız bana yardımcı olursanız cok sevınırım 😌🌺💖