Sena1k sıcaktan oluyor. 2 aylık oğlum var eve geldikten bir hafta sonra yüzünde oluşmaya başladı. Doktora sorduk bir şey yok öpmeyin dedi ama öpmüyorduk zaten. Sonra dikkat ettim ev çok sıcak olunca belirginleşiyorlar. Ben de fazla giydirmemeye çalıştım bir de her gün ılık suyla sildim yüzünü iki güne bir banyo yaptırıyorum geçti şükür. Bebeklerin ter bezleri henüz gelişmediği için böyle oluyormuş.