Neslihan955 Bu gaz damlası bebekte çok ıkınma yapıyormu oğluma kullanıyorum iyi geliyor ama çok ıkınıyo bu seferde ver uykusunu bölermi yani uykuya dalamazmı
Cancansmom Neslihan955 sanmıyorum ondan olduğunu. Bu sab simplexin gazı giderdiğine de pek inanmıyorum. Şekerimsi tadı var ya onun tadını alıp susuyorlar. Ben öyle düşünüyordum, doktorumuz da aynı şeyi söyledi.
Eeisitan Neslihan955 bende kızımda 3 gün kullandım banada çok ıkınıyomuş gibi geldi çocuğum kıpkırmızı oluyodu kendini sıkıp ağlamaktan 3. Günde de ishal olunca bıraktım.
Neslihan955 Anladım bilmiyorum bende bırakmayı düşünüyorum 2 aylık şuan gazıda azaldı gibi ama nedense çok ıkınıyo anlayamadım