Kızlar iki tane bebeğim var ve sprail taktırmaya düşünüyorum Allah nasip ederse iki hafta sonra takıcam adetli iken gitmek gerekiyor muş şunu sormak istiyorum sprail taktıktan sonra kanamam fazla mı olacak aşırı kanamamı oluyor korkutuyor bu beni ya çok kansız kalırsam düşer bayılırsam taktıranlar nasıl memnun musunuz bir sıkıntı oldu mu adetlerinizde bir değişiklik oldu mu acaba