Bal-Kaymak ilknur_acr94 ben doğumdan beri içiyorum. İlk 4 ay hergün düzenli içtim. Sonrasında da sütümde azalma farkedersem hemen 1 kupa içiyorum. Ben farkını görüyorum. Çok belirgin süt azalman varsa bebeğinin alerjisi yoksa sütlü tatlı ye üstüne su iç hemen gelir.
Bal-Kaymak ilknur_acr94 200 ml suya yapılıyor ya benim bildiğim günde 2 kez içilebilir. Düzenli içtiğim zamanlar sabah ve akşam içiyordum☺️
Prenssinannesi Berbat tadı var, balık yemi gibide bir görünümü hiç önermem kokusu bile kötü ben içemedim kaç aydır duruyo atıcam. Aktardan rezeneyle karabiber al ayrı ayrı demle iç ve dereotu salatası çok iyi geliyor hemde doğal👍