Kızım 5 ay 27 günlük. Gündüzleri hiç sıkıntı yok ama ne zaman gece 1 buçuk gibi uyuyup yatağına koysam 1 saat sonra ağlayarak uyanıyor uykusunun içinde. Alıyorum pışpışlayıp tekrar yatırıyorum 1 saat sonra yine aynı. Sabah 5e kadar böyle sonra dalıyor 11 e kadar uyuyor. Niye böyle yapıyor çok merak ediyorum. Ağlaması, mızmızlanması hep uykusunun içinde. Gözünü açamıyor çocuk. Yaşayan var mı böyle bir durumu?