Merhaba güzel anneler bebeğim 8 aylık oldu ek gıdayı kabul etmiyor hicbir seye ağzını açmıyor başka tarifler deniyorum ama ne yaptığımın tadına bile bakmıyor sadece babası verdiginde ağzını açıyor sizdede böyle sorunlar oldu mu neyi yanlış yapıyorum bilmiyorum burda anneler çocuklarının ögunlerini paylasinca cok üzülüyorum benimki niye böyle 😕