ozlemcan canım dönem dönem bebeklerde oluyor o,bizde 2 ay 18 günlüğüz tam 2 aylıkken bir kaç gün almadı memeyi sonra düzeldi,ben biberonda veriyorum emzikte ona rağmen düzeldi,inşallah seninde geçicektir sadece sabret bebeğin huzursuzluğunu hissedip iyice huzursuz olmasın.Ben komple belden üstümü çıkartıyordum,yalnız bir odaya geçip perdesini kapatıyordum ayakta hareket halinde sakin sakin emzirmeye çalışıyordum yavaş yavaş öyle almaya başladı.dene istersen