Dila06 sana tavsiyem 7-8 ay hiçbişeye başlama, ben üç dört ay sonra başladım bel fıtığı, baş dönmesi vs herşey üst üste geldi. Doktora gittim 9 ay 1 sene kadar toparlanma süreci var vücudun dedi doğumdan sonra. Ben de vücuduma fırsat verdim diyet yaptım, yavaş yavaş Leslie ve evde egzersiz diye program indirdin telefona iki ayda 10 kilo verdim. Tabi 8 aya gelene kadar 1 er 2 şer gitti kilolarım dikkat ettim. Bu korona zamanında bizler vücudumuzda ne olursa çok dikkatimizi çekiyor, en ufak bişey moralimizi bozabiliyor, sen her halinle güzelsin, annesin, herşey hallolur, akışına bırak, kendini üzme böyle sebepsiz şeyler için en önemlisi sağlıklı kalmak :)