Şu an 4 ay 18 günlüğüz 3 aylıkken benim de azalma olmuştu aklınıza gelebilecek her şeyi denedim yaptım içtim yedim yok olmadı en son çare mamaya başladık. Bu arada süt azaldığı için ve atak zamanı olduğu için meme reddi de başlamıştı sol tarafı almıyordu nerdeyse ve iyice azaldı sadece sağ tarafı o da geceleri alıyordu. Bi gün şans eseri Anne çayı diye bişeye denk geldim dedim ki bi bu kaldı denemediğim onu da içeyim olursa olur dedim.😂 sanırım işe yaradı azalan göğsüm tekrar gelmeye başladı ama bu arada ben geceleri uyku sersemi sağ sol emzirmeye çalıştım ne alırsa kardır diye düşündüm işe de yaradı tavsiye ederim günde 3-4 kere demleyip içiyorum bol su yine de geliyor gitmesinden iyidir 👍🏻 Bir araştırın derim