Sznkr76 Yeni doğmuş bebişlerinizde mongol lekesi var mı ne zaman geçer bir de göz kapakları kırmızı ne zaman normale döner acaba
Zeyyy Sznkr76 benim kizim kasının ortasında ve göz kapaklarının üstünde var doğduğunda çok fazla idi şimdi çok belirgin değil ağlayınca belli oluyo 8 aylik
EsraDeniz Sznkr76 benim bebişte var gözlerinde ve boynunda. 4 aylık oldu geçmedi biraz soldu. 1 yaşa kadar geçer dedi doktor. Geçmese de hava kattı çocuğa ne diyim 🤗