24 günlük bebeğiminm dünden beri burnu tıkalı hırıltı nefes alıyor fizyolojik serum kullanıyorum ama gene aynı emmek istiyor ememiyor bu sefer dahada sinieleniyor ağlıyor kucağımda uykuya dalıyor sadece veya ayağımda salladığımda ilk bebeğim tecrübesizim su anda tek bakıyorum telas icindeyim bişey olcak diye üsüttümü acaba😭 yemesinde icmesinde sorun yok cok sükür kakasını falanda yapıyor ama neden böyle oldu anlamadım😢