Freeee__anqeL canım ben aynı mamayı kullanıyorum. Doktorum özellikle hem keçi hem inek sütü birlikte kullanırsan kesinlikle sindirimde çok zorlanır dedi keçi sütünü reddetmediyse devam et dedi bende 3 aydır devam ediyorum herşeyi normal gidiyor. Yani bazı doktorlar bu konuda görüş ayrılığına da düşse ben diğer mamalarıda kullanmış biri olarak hiç ağır gelmedi bi sıkıntısı olmadı kolik bebeğimi düzene bile soktu aynı zamanda 2 mamayı genelde önermiyorlar zaten canım.