Merhaba canım anneler,
Öncellikle lütfen ‘kiloya takılmayın’,’sağlıklı olsun kilo önemli değil’ciler rica ediyorum postumdan uzak dursun…Yeteri kadar bilinçli bir anneyim ve bebeğimin kontrolünü çok iyi bir prof yapıyor aylık olarak…
Sorun şu ki, prematüre doğmuş bir bebeğim var, kilo alması şart çünkü kilo fiziksel gelişimi ile doğru orantılı… yani zayıf bir bebeğin yapabildikleri(fiziksel)çok daha yavaş ilerliyor… gelişimini etkiliyor…şu an 1 yaşımızdayız. İştahsız… sağlıklı ve dengeli besliyorum ama hiç diilse bir öğününü yada bir ağa öğününü daha kilo yapıcı bişey vermem lazım… muhallebi olur… puding olur… içinde un olur, pirinç unu olur yani bana eski usul şeylerde olur🙈 yeterki işe yarasın, bi fikir olsun…
şimdiden zaman ayırıp değerli fikirlerini paylaşan herkese teşekkür ederim 🙏🏽