Sevgili ablalar sekiz aylık olacak ayın 20de Ancak bebeğin çok iştahlı bir bebek değil sadece anne sütü de pek içmiyor ben salak veriyorum o yüzden gün içerisinde toplamda 120 180 cc kadar ancak içebiliyor Zorlamak istemiyorum ama mecbur bazen zorluyorum iki çorba kaşığı anca alıyor Siz bu dönemi nasıl atlattınız ya da bu dönem içerisindeyseniz nasıl besliyorsunuz günde ne kadar veriyorsunuz mama ya da anne sütü ne kadar alıyor Lütfen yardım edin ya kafayı yicem