Kızlar kızım 3. Ay atağından beri tek meme emiyor yani o zamanlar olan beslenme reddinde ucu daha belirgin olan memeyi vermiştim ağlamasın sinirlenmesin karnı doysun diye 3.5 aylık olduk şimdi bu hemen bi kaç gün sonra diğer memeyi de vermeye çalıştım ama süt çekildi, şimdi Orayı da emzirmeye çalışıyorum ama bir iki çekip bırakıyor süt de gelmiyor sanırım ne yapacak bilmiyorum nasıl Tekrar o tarafta süt artırabilirimmm