KubraTasdemir Bebegimin yüzünde ara ara iltihaplı sivilce oluyor 3.5 aylığız neden oluyor acaba bilgisi olan var mı ne yapmak lazım. Bildiğiniz iltihaplı ergenlik sivilcesi gibi sıksam ici boşalacak gibi ama tabi ellemiyorum.
Bal_bebegim KubraTasdemir canım benim bebeğimin de doğduğu ilk birkaç ay çok fazlaydı cocuk dr emzirdiğin için göğsün yanaklarına cok değiyor tahriş oluyor dus aldır zamanla gecer demişti😊