Oykmmkrkn rotayi biz de 3. ayda baslamistik 3 doz olanindan yaptirdik. menenjit icin doktorumuz 1 yas sonra demisti. sonra tasindik sehir degistirdik. burada bir doktor tavsiye ettiler gittik 1 yas kontrolu icin gercekten guzel bir doktordu. ancak menenjit asisini soylediimde eger ortadogu seyahat planiniz yoksa ve koyde kirsalda yasamiyorsaniz gerek yok yaptirmayin dedi. arada kaldim ben de