Larisya Bebeğim 3 aylık maalesef meme reddi başladı. Emziği bıraktıracağım ama uykuya emzikle geçiyor ve gece düştüğü anda uyanıyor. Tekrar emzireyim desem zaten meme almıyor bu arada. Nasıl yapacağım kaç güne unutur sizce
Kozaannesi Larisya Emziği çok mi sık verdiniz? Mesela ben gün içinde hiç vermiyorum. Yani sadece uykuya geçişlerde veriyorum bu da benim işimi kolaylastiriyor
Filizderit Larisya Ozamanlar et olur canım sen de itinayla yine emzirmeyi dene ben de de olmuştu şimdi oğlum dört aylık çok şükür düzeldi yani düzeliyor korkmana gerek yok sık sık emzirmeye çalış
Minik_mucizemm Larisya geçici durum canım meme reddi sakın pes etme uykuya geçerken uyandıktan sonra emzir emziği de birden kesme zor oluyorsa kademeli olarak azalt
Edaferhat Bizde 3 aylık neredeyse 2 haftadır redd yasıyoruz neyapıcagımı sasırdım emzık bırakmakta ımkansız gibi bişey benım icin ..
Minik_mucizemm Larisya bebekten bebeğe değişir sabırlı olmak gerek çünkü büyüyorlar çevreye ilgi basliyo sonunda güneşli günler var annesi çok sürmez ama kaygılanmayın😊
Larisya Minik_mucizemm inşallah ya. Ben emzirmeyi çok seviyorum kızım da hem memede dururdu şimdi memeyi görünce ağlaması beni çok üzüyor
Minik_mucizemm Larisya tüm bebekler geçer bu dönemden yalnız değilsin unutma sadece bebeğinize zaman tanıyın