Merhabalar hanımlar sizlere danışmak istediğim konu bebeğim 7 buçuk aylık ek gıda olarak ayına uygun gıdalar veriyorum sebze püreleri yumurta yoğurt vs. Ama bebeğim akşam 7 den sonra gaz bombası oluyor gaz rahatsız ettiği için de uyumuyor bi kaç gün sadece kahvaltı da yumurta lor verdim gün içinde başka hiç bişey vermedim ama yine aynı yine gaz bombası . Kolik bir bebekti 6. Aydan sonra kesin biter dediler bitmedi 🤦🏻♀️ Bu durumu yaşayan var mı neler kullanıyorsunuz bana akıl verin lütfen . Bir de şu toz kaşık mamalardan kullanıyor musunuz hero baby ile hipp veriyorum . Hipp in 5 tahıllısı beter gaz yaptı .