feyzanr Sezeryanda sorun yaşamlarınız var mı acaba 2. Bebekte tam 1 y üstüne hamile kaldım sıkıntı olur mu acaba dikişlerde
Tuba feyzanr Sıkıntı olmaz Allahın izniyle☺️ türkiyede doktorlar 2 sene olmalı diyor, almanya da ise 1 sene yeterli diyorlar. Ben sezeryandan 10 ay sonra hamile kaldım ve çok şükür bir sorun yaşamadım. sadece karın büyüdükçe dikişim çok kaşınıyordu😅