Edayaz kan ilacı içmeye devam edin b12niz eksikse o yüzdende dökülür doktora gidip test olun cnkü saç dökülmesi hemen geçmiyor bu arada 14 ay oldu hala saç dökülmesi var onuda size soyleym ama şunu deym rahat 1 yaşına kadar dökülüyor ama 1 yasnda bitmeyen yada bitende var o yüzden doktora gidin büyük ihtimalle bişey çıkmazsa troid vb. değilse vitamin eksikliğinden kaynaklıdr