Alaz13 biz memnun kaldık üstelik daha öncesinde 8 sene de çocuk cerrahisinde çalışmış daha önce baska bir doktora gitmistik oglumda fıtık olduğunu söyledi su fıtığı ise 3 4 Aya iner değilse operasyon lazim demişti bizde bir doktora daha gösterelim diye cuneyt neye götürdük görür girmez bu su fıtığı dedi hatta ben eminmisiniz falan filan diye biraz yuklenince tamam ultrason da bakalim dedi gercekten su fıtığı cikti yani tecrübesi olduğu için guvenirim