Mynameisugu Arkadaşlar merhaba sizden bir öneri almak istiyorum uzun zamandır hatta senelerdir saçımda egzema var vichy dercos şampuanı kullandım ilk zamanlar çok iyi geldi ama şimdi fayda etmiyo başka ne kullanabilirim onerileriniz nedir acaba şimdiden teşekkürler.
Cgdmltr93 Mynameisugu sirke öneririm banyodan önce sirkeli suyu saçlarınızın dibine sürün banyodan çıkarken de dökün kafamızdan aşağıya. 1 e 1 ölçü suyla
Arastirananne44 Mynameisugu Bende de var dokuz yaşımdan beri. Gitmediğim doktor kalmadı yapmadığım doğal yöntem kalmadı. Ne yaparsam yapayım o ara geciyo sonra tekrar çıkıyodu. Youtube da Ayşegül diye bi kadın var onu dinledim Karatay yaptım geçsin diye (şimdiki unlar daki gluten miktarı yapay olarak çok fazla olduğu için bağırsak bunu bi yerden atmak istiyormuş kişiye göre ne tür hastalıkla atacağı degisiyormus) ve geçti tamamen. Beyaz ekmek beyaz unlu şeyler yediğimde tekrar çıkıyo ama küçük. Tam Karatay yaptığımda tamamen geciyo. Dıştan da sülük tedavisi harika iyi geliyor
Mom62636362 Mynameisugu merhaba canım ben 9-10 senedir sebamedin mavi olanını kullanıyorum, bana bir tek o iyi geliyor
hnfgunes Benim bebeğimde var 2 yıldır son bikac haftadır orijinal bıttım sabunu kullanıyorum baya iyi geldi çok azaldı
hnfgunes Mynameisugu geç gördüm kusura bakmayın Bi çok sabun satan sayfa var instagramda ben ozelbittimsabunu adli sayfadan alıyorum. Oğlumun saçını kecelestirmedi aksine yumusatiyor ama eşim de kullaniyo o saçının sertlestigini söylüyor
hnfgunes ZeySu kusura bakmayın geç gördüm instagramda ozelbittimsabunu adli sayfadan alıyorum sabunlari
cottoncandy Head and Shoulders Clinical Strength şampuan benim egzamalı rahatlatmıştı. Tamamen geçiren bir şey yok biliyorsunuzdur. Ama bu şampuan sayesinde günleriniz rahat geçer, tavsiye ediyorum ben. İnternetten temin edebilirsiniz.
Arastirananne44 Mynameisugu iki ay yaptım sonra sozlendim falan bozuldu geri çıktı yaralar ama küçük küçük çıktı. Şimdi de abartı bi şekilde beyaz unlu şeyler yediğimde tekrar çıkıyo
Mynameisugu Mom62636362 onu nerden bulabilirim canım internetten mi eczaneden mi ve fiyatı ne kadar acaba
esrhrn Mynameisugu Mısır nişastasını saçınıza maske yapın inşallah fayda görecekseniz ama şampuanladıktan sonra maske yapıp biraz bekleyip durulayacaksınız
Mom62636362 Mynameisugu internette daha uyguna bulursun, eczanelerde gratiste falan var ama pahalı.. İndirimsiz hali 400 ml 60 lira gibi bir fiyatı olması lazım. Ben birkaç ay önce 2 adet 400 ml şişeyi 100 tlye almıştım
Mynameisugu esrhrn öylemi şampuanı durulamasan mi sirke mi süreceğim de5ayli anlatabilir misiniz rica etsem
Mynameisugu Mom62636362 olsun canım yeterki fayda etsin de bakayım ben bi ona vichy daha pahalı 120 lira ona bakarsan şuan oda bana fayda etmiyo
esrhrn Mynameisugu sirkeyi bilmiyorum nişasta önermişti folumda olmuştu egzama küvet suyuna ekliyordum çıkarmadan önce profesör önermişti ve biz kaşıntımızdan sonra da egzamadan kurtulduk