Kizlar gunaydin. Ben normalde 30 gunde bir adet olurdum. Hatta polikistik overli oldugum icin cogu zaman gecikirdim ama artik arasi cok kisalmaya basaldi. Mesela aylar once ayin 20sinden 20sine olurdum bu ara 17 sine sonra 15ine simdi de 13une dustu. Bende endiselendim acikcasi. Boyle bir durum yasayan var mi. Normal mi arasinin bu kadar kisalmasi ?