Gunesay Bizim doktorumuzda böyle önerdi ve ben oğluma bu şekilde yaptırdım 13 aylığız tüm aşılarımız oldu bitti çok şükür ama şuan pişmanım açıkçası. Öncelikle zaten pandemiden dolayı eve kapandık, iyi yanı herhangi bir bulaş hastalığın buluşabileceği ortamı olmadı oğlumun haliyle bu anlamda rahat ettik. Fakat her ay aşı oldu oğlum. Malum devlet aşıları da olunca bir ton aşı. O zaman düşünememiştim nedense ama şuanki aklım olsa 1 yaş sonrası yaptırırdım menenjitleri. Hem daha az doz oluyormuş hem de minicik yavrum sürekli aşı olmazdı. Çok şükür bizde hiç ateş yapmadı aşılar. Yalnız rotanın ilk dozunun 14. Haftaya kadar olması gerektiğini söylemişti doktorumuz. Siz menenjitler için 1 yaş ve 2 yaş sonrası kaç doz olduğunu, artılarını ve eksilerini iyice araştırıp öyle karar verin derim naçizane.