Eylulunannesiiii ben 15 günlükten beri kendim yıkıyorum leyene havlu seriyorum kafasının altına çıkarttığım kıyafetleri koyuyorum önünü yıkıyorum sonra koluma yatıyorum yüzü acvumun içinde olacak şekilde baş parmağımla ve serçe parmağımla kulaklarını kapatıyorum hem tutması kolay oluyor öyle diğer elimlede çok rahat yıkayıp su döküyorum ama konuşa konuşa yıkıyorum ki korkmasın 😊 2 gün önce kaynanam heves etti ben yıkıyım diye iyi dedim yazık yavrumu ağlata ağlata en son çekil sen o bana alışık dedim yani kendin yıka canım hem bebek daha huzurlu oluyor