Gzmkrm ya ben dünden razıyım gece kalkmamaya kesintisiz 6 7 saat uyumak 🤩ama bazen öyle bir yalıyor ki uykuda elini memeye alıyorum nasıl saldırıyor normalde tazyikli oldu mu ağlar emmek istemez tazyikli gelmesine rağmen ara vermeden içerdi o yüzden kalkıyorum bi defa çok acıkmasın diye ama artık ağlamasa kaldırmam 😁😁