Kızlar bebeğim 56 günlük uykusunda kasılıp bir anda ağlamaya başlıyor kendini sıkıyor ve uyanıyor nöbet gibi oluyor çok korkuyorum birşey çıkacak diye hastaneye gittiğimde uyuyamıyor bile bunun yüzünden o öyle oldukça bende kahroluyorum gaz olamaz çünkü gazını çıkarıyor bebeği böyle olanlar var mı ?