İyi geceler anneler. Artık psikolojim bozuldu uyuyamıyorum.2 buçuk aylıktan beri meme reddi yaşıyoruz ayakta zar zor emziriyorum iki üç dk. Mama desen biberona saldırıyor 30 Cc anca içip bırakıyor çoğu mamayı denedim hepsinde aynı. Ne yapacağımı bilmiyorum tükendim neden böyle yapıyor bilmiyorum… Beş aylıgız