Gazlı bi bebekse kesinlikle gazdan aglar 2 ay boyunca cektigimi ben bilirim her gece sabahlara oglenlere aksamlara kadar bas bas agladi bebegim gaz cok buyuk bi sorun emin olun bebeginiz gazli oldugundan kolik olabilir benimki kolik ona gore caresine bakarsiniz bizim kullanmadigimiz sey kalmadi anca anca rahatliyo bebegim