AselZeynepli teşekkürler cnm öyle yaptm 1 kere mama verdim midem çok kötüydü diye kendimede bir serum yaptrdm doktor iyi yapmşsn dedi şimdi iyiyiz çok şükür emiyor canım kızımda bazen duyguları kenara bırakıp mantıklı davranmak gerekiyor biz genç nesiliz eski kafalı olmamalıyız herşeye bir önyargı kaynana eleştiriyolar kendileri farksız bazılarının