Kaderkurtbeyy Merhaba herkese yeni doğum yaptım ve üç günlük bebeğim dikişlerim acıyo hep yan oturuyorum yan uzanıyorum sizin ne kadar sürdü bu durum ? Ve oturabliyor musunuz ?
Elifkizz Kaderkurtbeyy Canım ben ne zaman yan yatsam o zaman ağrıyordu. Başını ve belini biraz destekleyip o şekilde düz yatmanı öneririm tamamen dğm düz değil tabi de yan yatınca benim ağrım daha artmıştı. Haftaya geçmişti tüm ağrılarım
Ygmryldrm Kaderkurtbeyy benim 6 gunum kalmadi agrim kaburgalarimda yatamiyodum ama geciyo biraz sabred bol bol emzir gaz cikar bide suan icin gaz dolu
Xyz1234 Kaderkurtbeyy çok dikkat et ben de zorladigim için dikisim açılmıştı zorlamamaya çalış hayırlı olsun bu arada çok güzel bir şey gunlerinin tadini çıkar.herhalde 10 15 güne iyileşir
Ecrnbyk 1 hafta sürmez düzelir uzanmana bak oturunca geriliyo batıkon sur oda rahatlatiyo dikişleri hemde mikrop kapma riski ortadan kalkiyo🙂
Tugba68 Ilk dogumumda 2025 gunu buldu 2.dogumumda 1 haftada baya toparlamistim bacak arama yastik koyarak uzaniyordum
Arafinannesi Ilk 1 hafta ağrısı geçti sanırsam ama rahat hareket yataktan kalkarken ağırmaması 15 20 günü buldu çok geçmiş olsun orayı nemli tutmazsan hızla iyileşir inşAllah..