1 hafta önce bebeğim gayet uyku düzeni iyiydi ama epey bi uzun yolculuk yaptık memleketime ailemin yanına geldim fakat bebeğimin komple uyku düzeni mahfolmus durumda ne yapsam düzelmıyor gündüzleri gayet iyi ama aksam olduğunda ayrı bi mızmızlığı oluyor 8 gibi uyutuyorum 9 da uyanıyor yarım saat sonra felan mızmızlanmaya baslıyor uykusu vardır dedim uyutmaya çalıstım uyuduma bi yeri ağrıyordur dedim ağrı kesici verdim uyumadı ee biraz takip ettim hergün böle rutin hale geldi resmen 10 da yatırıyorum 11 de kalkıyor 12 de kalkıyor gecenin 2 sinde kalkıp asla uyumuyor çökmüş durumdayım artk bu saate gene uyandı biandan beşik sallıyorum biandan yazıyorum çare bulamıyorum resmen szler ne yapıyorsunuz nasıl bi uyku düzeni oluşturdunuz 🤦♀️🤦♀️