H1r4 Kızlar bebeğim 20 aylık diş problemleri yüzünden bu antibiyotiğe başladım ama tedirgin oluyorum bebeğime geçer mi acaba bir etkisi olur mu 🙄
Yusufalim H1r4 ben kaç kere kullandım sıkıntı olmadı doktorum yazdı oğlumun doktoruda onaylayinca aldim
[silindi] H1r4 ben doğumdan hemen sonra 2 kutu pespese içtim disten dolayi .kar zarar ölçümü yaptım dedi Dr içtikten sonra 1 saat emzirmiyordum diye anımsıyorum
Asel_nisa Ben de kullanıyorum hem dis doktoruna hem de cocuk doktorumuza sordum süte gecse bile bebege zarari yokmus zaten emziren annelere belli ilaclari veriyorlar her antibiyotigi yazamıyorlar.
Ef24 Ben de doğumdan hemen sonra dikiş bölgemin enfeksiyonu için kullandım doktorum emzirip emzirmediğimi sorup verdi 🌺