asliecekara Eğer edevlete iban nonu tanımlarsan hesabına direkt geliyor ptt ile uğraşmazsın, pttye yatsa bile ibanı tanımladığında otomatik gelir. En kötü sgk genel müdürlüğü ararsanız detaylı bilgi veriyor.
Hatice__31 E devlete ne yazdığımda paranın yatıp yatmadığı belli olur ? Ve doğumdan ne kadar sonra yatar?
Nursel45 Hatice__31 https://www.sgkhocasi.com/sut-parasi-emzirme-odenegi-sorgulama-nasil-yapilir.html/amp bu sayfayı ac canım süt parası nasıl alınır linkini tıkla bilgilerini gir görürsün
Tugba10-5 Hatice__31 genelde bir ay içinde yatmış oluyor nadir bir buçuk ay süt parası saha erken yatmıştı ben Aralık 12 de Doğum yaptım Şubat başında hesabıma yatmıştı 300 TL