Dmrsmyy 🖐️ sanırım 6 sene oldu benim. Öncelikle psikiyatri şart. Kendi kendine denersin ama birgün öyle durur durur şiddetle bir patlak verir sonra daha zor olur işin. Bende covid geçirdim. Panik atak için başlarda video izledim sakin kalm metodları var. Nefes ver nesef al tut nefesi 8 e kadar say sonra 8 e kadar sayarak geri ver. İyi geliyor dene onları. Ama tabi ben birkaç atak geçirdim doktora gittim. Çok geçmiş olsun