@Cheerfulmom emer bence, benim oğlum 3,5 aylık yara olduğu çok acıdığı için silikonla emziriyorum 3 aydır. Biberonu da alıyor, emzik de emiyor ama sanırım artık silikonsuz mememi almaz 🤦🏻♀️ o konuda dikkat ederseniz sorun yaşamazsınız diye düşünüyorum