ksgnezgi 4,5 aylık kızım sütüm yetmemeye başladı süt ve yumurta alerjimiz var. Doktor evolvia rp yazdı ama hiç içiremiyorum şekersiz geliyor sanırım diliyle hep ittiriyor biberonu. Başka önerisi olan var mı 😞
ksgnezgi Pekmezle denedim 30 cc içti bıraktı onu da vanilya şurubu sanırım nerde satılıyor bir de onla deneyeyim