muallim_annee Kizlar bebeğim 3 aylık. Emziyorum da .2.ayda adet oldum geçen ayın 10 unda . Bu ay olmadım hala düzensiz mi olur böyle ? Ama sol kasığım ağrıyor.
Seyma_Mirza muallim_annee bebeğim 7 buçuk aylık olucak lohusalık bitince oldum hemen sonra 5 ay olmadım geçen ay oldum bu ay hala olmadım 9 gün geçti 😕
muallim_annee Seda- insan bide tekrar hamile miyim diye korkuyor daha 3 ay olmuş … Önlem alıyoruz ama düzensiz demek ki