Oznur_ ozman bi enfeksiyon yaşıyo kulak yada boğaz oda bezelerine vuruyo. Ateşte oldu dediğiniz için aklıma direk bu geldi. Genelde bebekler çok orta kulak iltihabı enfeksiyonu geçirebiliyolar. Huysuzluklarına bakın eğer çok ağlamalı huysuz bi yapıdaysa kulak enfeksiyonu olabilir doktora götürün en azından bi damla verir rahatlatırsınız. Bezelerede takılmayın doktorunuzda söyler zaten. Bezeler tamamen bebeğin yapısından kaynaklı iner şişer kötü düşünmeyin o konuda.