Prima premium care, çok güzel ama biraz pahalı. Çoklu alınca indirime geliyor. En son Civil’de diğer primalarla aynı fiyata inmişti, bayağı bir stok yapmıştım. Asla pişik yapmıyor ve kupkuru kalıyor. Emiciliği diğerlerinden daha yüksek olduğu için sık değiştirmek zorunda kalmıyorsunuz. Onun bir de kilot bezi var çok çok memnunum. Gece onu kullanıyorum. Ayrıca krem sürmediğim zaman bile kremli gibi yumuşacık yapıyor.