Cnprtk 14 aylığız park yatakta yatıyor oğlum. Ancak içide bazen tırmanıyo gibi korkutorm düşücek kafa üstü gibi ama bu park yayakların yatakları çok ince hemen çöktü siz nasl yatak kullanıyorsnz yani kalın yatak alırsam bu sefer yüksek olur düşer mi ?
Cnprtk GokSuM evet en altta olmasına rağmen çünkü ben burda okumuştum düşen çocuklar olmuş korktm ama yataksa çökme yapıyor bilemed çok inceler park yataklar çünkü
Cnprtk Cancansmom tırmanma derken sarkıyor eğilerek ama kada ağır bir an düşebilir burda düşen okumuştum korktm
Ayperi15 O tam park yatak değildir canım o zaman kızım 20 aylık olacak ayağını atıyor ama yüksek cesaret edemiyor hala bizimkisi sunny baby geniş ve içine ben bile giriyordum bir ara:) çekmedi hiç
Seraysarp Benim oğlumda yorganını yastığını park yatağın köşesine toplayıp tırmanmaya çalışıyor ne yapıcam hiç bilmiyorum ve Ocak 20 de 1 yaşına giricek henüz 💁🏼
Cnprtk Seraysarp aynen bi de yatak çöktü yeni kalın alsam bu sefer korkuyorm yükselince daha da sarkar diye napcağımı şaşırdm
Arasannesi Cnprtk pamuk iyi bence.bır de bu kullandıgımdan ben cok memnunum bebegım 10 bucuk aylık olmak üzere yanı doğdugundan beri üzerinde yatıyor ne terletme yaptı ne çökme oldu yepyeni duruyo
Arasannesi Cnprtk yok sert değil gayet güzel.magazada görme imkanınız varda bakıp alın içinize sinsin